ANAN SAIGON

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1166 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij ANAN Saigon. Meer weten? Ontdek meer

10 jun 2026 om 21:24 Great pho, a bit of a hassle to do the self rolling for the spring rolls but they clearly said that it was self roll so no complaints.
6 jun 2026 om 19:26 The guy brought spilled soup... couriers should understand what they're delivering.
6 jun 2026 om 19:01 Noodles waren te gaar, weinig smaak
5 jun 2026 om 22:42 Heerlijk eten, goed verpakt!
2 jun 2026 om 13:41 Heerlijk en gezond !
24 mei 2026 om 15:03 Eerder heb ik hier lekker gegeten maar deze keer was het zwaar onvoldoende. De fresh spring rolls hadden geen smaak, bijna geen verse kruiden. Er zaten fruituitjes in, vond ik heel apart. De fried rice was smaakloos en bevatte draderige natte taugé.
22 mei 2026 om 18:31 Wij bestellen hier al jaren en ineens is de pho bo meer dan gehalveerd. Genoeg Noodles, maar bijna geen soep. Misschien dat de 2 porties bij elkaar genoeg zijn voor 1 kop. Dit is echt gênant. In feite hebben we een bord noodles zonder smaak.
15 mei 2026 om 8:41 Erg lekker! Alleen was er denk ik iets fout gegaan met de mango beef rol, daar zat geen beef bij alleen mango en sla. De rest was lekker
10 mei 2026 om 7:45 Erg goed eten
4 mei 2026 om 21:44 Alles koud!! 1,5 uur wachten, €40 betalen en dan koud en eten bezorgd krijgen. Broodje helemaal klef geworden. Bah!!